23 Mayıs 2010 Pazar

Summer Yellozu'nun Bir Kaç Kıçı Kırık Günü

Sevgili Blog,

İki kelimeyi bir araya getirip de düzgün cümle kuramadığım bir pazar günü yaşamaktayım. Bir baktım ki zulamdaki bütün bloglar 'komik yazıyoruz, coşuyoruz' hafta sonu ilan etmişler. Düzgün cümleler kurmayı başarabilmeleri yetmiyormuş gibi, üstüne bir de stand-up ayarı filan çekmişler. Ayağa kalkıp alkışladım önce bu blogların yazarlarını. Sonra tekrar düzgün cümle kurmayı denedim, ancak bu kadarı çıktı.

Sabah "Summer Yellozu'nun Bir Kaç Kıçı Kırık Günü" isimli naçiz filmi izledim. Kendisini karmaşık ve ulaşılmaz bir kadın olarak satan bu yellozun "yapmam-etmem" dediği ilişkisel haltlara (evlilik haltı) balıklama atlamasını hikaye eden bu film bana bizim sözlük taifesini hatırlattı. Filme zibilyon anlam yükleyen entrycan'ların da birer yaşam formu olduğunu ve onları da öyle sevebileceğimizi düşündüm (boru değil 350'ye yakın entari girmişler hakkında). Bana göre gülüp geçmelik bir filmdi. Öyle de yaptım. Şimdi Yıldırım Türker buralarda olsa o da "Meğer Gülüp Geçmişim" derdi. Ama ortalıkta görünmediğine göre, bu da sorun değil.

0 yorum:

Yorum Gönder