15 Mayıs 2010 Cumartesi

Kediyle Başlayıp Çığrından Çıkan Yazı



Buyrun tanışın "Manyak Kedi Muşki" ile. Kendisine tarihi taşı çadır eylemiş bu cin kedi, açıkta kalan poposu ve kuyruğuyla namına yaraşır bir manzara sergilerken yakalandı iki gün önce. Ama konu yalnız ve yarı deli kadınlar olarak yazacak bir halt bulamadığımız blogumuza en yakınımızdaki kedi köpeğin resmini yüklememizden faklı bir noktaya gitmeli öyle değil mi?

Epeyi bir blog karıştırmaktayım son günlerde risörç mahiyetinde. Millet ne yazıyor ne çiziyor, benim fakirhane manzaranın neresinde kalıyor, seks yazmaya başlasam ben de kimsenin adından sanından haberdar olmadığı bir yayıncıdan teklif alır mıyım acaba diye... Bazı sorularıma cevap almış olmakla birlikte, bazı sorularım hala havalarda. Öncelikle, bir hatun blog yazarının büyük bir kitle tarafından okunmasını sağlayan tek anahtarın seks olduğunu belirtmek isterim. Yalnız her dakika seks yazamayınca (e seksin bile çeşidi bir yere kadar) raytırs bılok filan yaşamaya başladığından şüphe ettiğim bu kötü kızlarımız basbaya tekrara geçiyorlar. Ama okuyucularının bu hatunzadelere bıraktığı sırnaşma yorumları baki kalıyor. "Öldürdün beni gülmekten Azangül" yahut "Yine çok muhteşem yazmışsın Verennur" misali daimi bir şakşakçı grubu oluyor yazı altlarında. Bu yorumcu grubuna kıl olduğumu söyleyemem, aksine seviyorum ben bu tiplerin masumiyetini. Ama konu blogun yazarına gelince, onu sevip sevmediğime bir türlü karar veremiyorum.

Bazen bir tane fake blog açıp, ordan burdan topladığım fantağzi yazıları da içine basıp, ne reaksiyon geleceğine bakasım gelmiyor değil; ama serdeki koala ruhu engel oluyor böyle bir deneysel pıroceye. Tek bildiğim blog camiasının seks maceralarını anlatan (yoksa uyduran mı yazmalıydım?) yazarları can ciğer kuzu sarması bellediği.

Sanırım ben herhangi bir konuyu (evet cınım, içinde seks geçmeyebilir o konunun) orjinal bir şekilde işlemeyi başarıp, ezberin dışına çıkan blog yazarlarını seksigül blogger'lardan daha çok sevmeye devam edeceğim.