24 Mart 2010 Çarşamba

Twit Dır-Dır

Her zaman kabul etmişimdir içimdeki selebriti röntgencisinin hafiften utanç verici varlığını. Mühim ekran figürlerimin hayatına karşı duyduğum merak Kara Şimşek dizisinin pek karizmatik Michael Knight'ı ile başlamış, Süpo'ların Süpo'su Christopher Reeve aşkı ile şahlanarak ben henüz cücük boyutundayken zirve yapmıştır. Bu iki adam hakkında çıkan en asparagas haberi bile okumaya hasret yaşadığım o yoksunluk dolu yılları bugün esefle hatırlarım.

Twit dır-dır gibi bir uygulama (ve elbette internet+bilgisayar) o dönemki hayatımda var olsaydı neler değişirdi acaba diye de merak ederim hep bu adamlara karşı beslediğim içli hislerde. Misal, Christopher Reeve Süpermen kostümünün poposunda yaptığı pişiklerden bahsetseydi? David Hasselhoff KITT'in bozuk ön düzenine ana avrat temalı verip veriştirseydi? Bir adım daha ileriye taşıyalım olayı. Canımız ciğerimiz İndiana Jones ve Star Wars serisinin efsane adamı Harrison Ford çıkıp nalet nalet "Ben o filmleri para için çevirdim" diyip kalbimizi kırsaydı? Peki ya ET çıkıp kendi twit dır-dır'ında "Kerizler sizi, yok ET diye bişey!" yazsaydı da çocukluk hayallerimizi şangırdatsaydı... Devam ederdik elbette hayatlarımıza mini sadistlere dönüşmüş olarak!

Konuyu fena dağıttığım farkındayım sayın okur! Dürtüklemeyin lütfen "Sadede geeel!" diye. Bak hala dürtüyor! Diyorum ki, ben bu Twit- dırlanmalara bayılıyorum bugünün şartları altında. Ne kadar enteresan bulduğum selebriti varsa hepsini sinsi sinsi takip ediyorum ne yumurtlamışlar diye. Bu sayededir ki, bütün basın camiasından önce öğreniyorum sinema-edebiyat ve müzik dünyasında olup bitecek olanları. Mesela Katkaya sağolsun, herkesten önce o yumurtlamıştı Bob Dylan'ın mayıs sonunda İstanbul'a baskına geleceğini. Neil Patrick Harris haftalar önceden Jennifer Lopez'li How i Met Your Mother bölümünü ballandıra ballandıra açık etmişti. Lady Gaga delisi vır vır yeni klibini anlatmıştı çekim süreci boyunca. Kylie Minogue yeni albüm kayıtlarından her gün stüdyo fotoğrafları yayınladı. Mazhar Alanson yeni bestesini hem çaldı hem söyledi. Ama bugün gördüğüm bomba haberi hiçbiri geçemedi. Bu pek enteresan haber Gani Müjde tarafından patlatıldı. Aynen kopyalıyorum:

"Yeni Türkü'nün yeni albümüne söz yazmam istendi. Okur yazar diilim dedim inanmadılar. Of of içimdeki Murahtan Mungan'ı ortaya çıkarma zamanı."

Şimdi anlaşılmıştır herhalde sabahın köründe twit-dır diye niye çılgın attığım...

3 yorum:

earinna dedi ki...

Gani Müjde nasıl bir söz yazarı olur bilemem. Ama ilginç olabilir, hatta bizi şaşırtabilir. Ayşe Arman uzak olsun Yeni Türkü'mden. Fena çirkinleşirim kendisine...

FKH dedi ki...

bence ortaya güzel şeyler çıkabilir. bekleyip görelim derim..

earinna dedi ki...

bekleyelim bakalım, neler olacak...

Yorum Gönder