8 Ağustos 2010 Pazar

Astrofizikçinin Hakkı Astrofizikçiye

Şeker kişisi icad çıkarıp kafasındaki evrensel bilmem ney teorisinden bahsetti bahsedeli kendimi pek boş pek kof hissediyorum. Çünkü benim hiçbir teorim yok evrensel bilmem ney hakkında. Oturup üzerine düşünmedim irademiz dışındaki hayatı yöneten şeyin ne olduğunu. Hayatlarımıza yön veren herhangi bir enerjisel halt olup olmadığını, yahut önceden biçimlendirilmiş senaryoların oyuncusu olup olmadığımızı; veya kaderimize hükmedenin yapıp ettiklerimizden ya da yapıp etmediklerimizden kaynaklanan olumlu-olumsuz enerjiler olup olmadığını düşünerek göbek çatlatmadım.

Bilhassa; ne kadar olumlu düşünürsen istediklerini o kadar hızlı elde edersin, inançlı olursan evrenin mistik geri dönüşümünden çıkar tırtıklarsın, sevgi kelebeği olursan sayısal loto seni para manyağı yapar, ne kadar sebat edersen o kadar erersin damdan dama uçarsın, boş çekin içine kaç para yazarsan o para gökten zembille tepene düşer sevdiğin kişiyi satın alırsın, konulu kitaplardan hep uzak durdum. Gerçek şu ki, bu yaşıma kadar hayatın akışını belirleyen olumlu-olumsuz olaylar dizisini beni ikna edebilecek bir mantık düzleminden açıklayan bir teoriye denk gelmedim. Tahminen denk de gelemeyeceğim. Ve bazı değimlere kan davası açılabilen bir paralel evren var olsaydı eğer, bilhassa "her şeyde bir hayır vardır" fikriyatını pompalı tüfekle delik deşik etmek isterdim.

Demek istediğim şu ki, yok öyle birşey dostlar. Hayatta başa gelen her haltın çıkış nedeni insan faktörü. Bizi de, hayatımızı da biçimlendiren kendi türümüz. Kozmik enerjiler, dini dogmalar, manyetik titreşimler ve sair yaklaşım da, büyük sürpriz olacak ama, yine bizim türün yumurtlaması. Kendi kendimize ettiğimiz düşünsel eziyetin tezahürü de başa gelen işleri abuk subuk teorilerle açıklamaya çalışırken yaşadığımız göbeksel çatlama!

Altın değerinde bir earinnasal öneri yaparak hayatlarınıza olumlu enerji neyim katayım iyisi mi bedavadan: İnsan'ı iyi tanıyan, onu çözen, kendi hayatına dair her şeyi çözer. Evreni de astro fizikçiler çözüversin yüksek müsaadelerinizle.

0 yorum:

Yorum Gönder