23 Mart 2014 Pazar

Fatoş Oyuncak Gelin Bebek

 
 
 
1970 ya da 1980 üretimi.

8 yorum:

earinna dedi ki...

Üzgünüm ama bebek kişisel koleksiyonumun bir parçası olduğu için satılık değil.

Unknown dedi ki...

Çok güzel Bi bebek :)

earinna dedi ki...

Bence de :)

Adsız dedi ki...

Bende 85 doğumlu biri olarak bu bebeklerden çok vardı.benimkiler barbie tarzındalar.ama malesef çoğunu mahvettim. Şimdi elimdekilerin de saçları kesilmiş kıyafetleri zarar görmüş.buna rağmen hâlâ saklıyorum

earinna dedi ki...

İyi ki saklamışsınız bebeklerinizi. Biraz tamirat ve bakımla eminim çok daha iyi duruma geleceklerdir.

Adsız dedi ki...

Benim ilk bebeğim fatoştu yani en çok sevdiğim yıllarca onunda evcilik oynadım onun plastik kokusu hala burnumda o zamanlar 4 yada beş yaşındaydım şimdi kırk beş yaşındayım birde görsem yine almak isterdim siz sahip olduğunuZ için çok şanslısınız hoşçakalın

bezbebek dedi ki...

Merhaba . Bu bebeğin aynısı bende de vardı. Giysisi kurdale rengi bile ayni. Çocukluğumun en önemli oyuncağı idi. Zamanla eskidi parçalandı. Maşallah sizinki çok iyi durumda.

earinna dedi ki...

@bezbebek Teşekkürler. Dilerim çocukluğunuzun gelin Fatoş bebeği bir gün yine karşınıza çıkar.

Yorum Gönder