31 Mart 2014 Pazartesi

Artık Polyanna Ne Verdiyse...

Şimdi aylar boyunca yazılır çizilir arkamızda bıraktığımız seçimde yaşananlar. Yorumun bini bir para, teorinin suyu sel, bedduanın hacmi çığ olur. İsteyen istediği gibi sayıp sövebilir memlekete de geldiği duruma da. Ama ben bunu yapmayacağım. Bugün anladım ki yırtınıp dertlenmek umutsuz, depresif insan etti beni. Yaratıcılıkla ilgili ne var ne yoksa silinip gitti. İçim boşaldı.
Yeter diyorum bugün.
Yüksek müsaadenizle acılanmalara son veriyorum. Çiçekti, böcekti, artık Polyanna ne verdiyse değerlendireceğim salakça mutluluk kaynaklarını. Bakınız efendim bahar geldi! Yakında bahçeler yavru kedi dolacak filan... N'olmuş hem memleketçe kötürüm kaldıysak? Kötürüm kalmasak bir ayakkabı kutusunun değerini bilebilir miydik? İşte böyle...
Sahi bir Heidi vardı ne oldu ona???

0 yorum:

Yorum Gönder