17 Eylül 2010 Cuma

Egoizmik Kampanya

Egoizmde Son Trendler çıkışımdan sonra, iyi saatte olsunlar geldi akşamüzeri beyin nahiyeme. Eskiden olsa kafamın üstünde ampül yandı derdim. Ama malum... ampülün karizması parti amblemi oldu olalı çok bozuldu. Ben de kafamın içinde şimşek çakması metaforunu tercih ettim. Gri beyin hücreciklerime doğru şööyle kallavi bir şimşek çaktığı an, dedim ki kendi kendime “Halt etmişiz bugüne kadar alçak gönüllü davranarak, ben ben ben ben diye anırarak ortalıkta dolaşıp, benliğimizi Olympos civarına yükselteymişiz keşke" (mühim not: yok anacım, ağaç ev diyarı Olimpos’tan bahsetmiyorum, Yunan tanrılarının oturduğu yüksek dağa gönderme var orada, mümkünse sazanlaşmayalım). Aaaanında amme hizmeti vermeye karar verdim blogumda. Kampanya başlattım. İsteyen herkes bu yazının altına ben ben ben ben temalı cümleler kurup ne denli muhteşem birisi olduğunu ve ne derece emsalsiz bir hayat sürdüğünü bütüüün alçakgönüllülük zımbırtılarına nanik çekerek cayır cayır yazabilir. Hatta ilk girişi de ben yapıyorum. Bakın ben dedim görüyor musunuz? Beeeennnnnn!

Bir Dost: Eşi dostu kapıp gelene alkış efekti var. Bir de bedava kömür dağıtıcam.

1 yorum:

earinna dedi ki...

“Beeeennnn önünde yanar döner kırmızı-mavi ışıkları bulunan kocamaaan bir arabanın yayla gibi iç kısmına korumalar eşliğinde bindirilip, aracın özel olarak karartılmış camlarından şehir manzarası izleyerek ve bir yanlarım eğer üstünde oturuyor olmasaydım tavanlara vurarak şehir turu yaptımmm. Beeennnn böylesine muhteşem hayatı olan bir insanııımmm."

Ohhh pek rahatladım!

Yorum Gönder