17 Eylül 2010 Cuma

Egoizmde Son Trendler

Bıktım valla şu insan silsilesinin kendisi dışında bir haltı görememesinden. Dert ettim kendisi dışında hiçbir şey hakkında konuşamayan egocanları. Ben bunu yaptım, ben şunu söyledim, ben böyle eğlendim, ben şöyle üzüldüm, ben böyle sürttüm, ben böyle kustum, ben böyle acı çektim, ben ne marjinal insanım... Eeeyyyttt yeter uleeeyynnn!!! Sabır taşı olsa çatlar, peygamberi koysan önüne, azılı ateiste döner. Bu ne yahu? Hiç mi akıl edemez bu insanlar kendilerine dair bir şeyler konuşmamayı, seslerini kesip-nefes arası verip "Sen nasılsın?" demeyi. Ve hatta dinlemeyi. Basbaya dinlemiyor kimse kimseyi yahu. Karşı taraf bir şey anlatınca "Sen onu bırak asıl benim başıma ne geldi..." diye başlayan cümleleriyle ümüklerine yapışılıp boğulmak suretiyle etkisiz hale getirilmeyi hakediyorlar.

En mide bulandırıcısı bakar kör oluyor bunlar. "Ben şunu, ben bunu, ben öyle, ben böyle" saçmalıklarından vakit ayırıp da gözlerinin önünde arkadaşlarının başlarına gelen kötü işleri fark edemiyorlar. Kendi başlarına bir halt gelince de vefasız insan kavramı üzerine dem vuruyorlar. Egocan sen hayatında hiç kendi kendinden sıyrılıp da çevrendekilerin derdini görebildin mi de vefa level'ında at koşturuyorsun? Atları da vururlar biliyor musun?

2 yorum:

FKH dedi ki...

ben bu tiplerin aslında prototip olduklarına inanıyorum. yoksa gerçek filan olamaz bunlar..

earinna dedi ki...

en bir gerçeklerini tanıdım bu prototiplerin. korkarım sayıları da kontrolsüz şekilde artmakta.

Yorum Gönder