21 Eylül 2011 Çarşamba

Kalp Damar Tıkanıkları

Kimi insan için hayat pek kolay oluyor. Kalp damar tıkanıklığı olanlar için bilhassa.

Evet.

Kalp damarları tıkanıklar için diyorum! Doğru okudunuz.

Ben "o" gruba böyle diyorum. Kalplerine giden damarların tıkanık olmasından mütevellit "hissetmeyen" şanslı grup. İmrendiğim, kıskandığım, ter ter tepinerek 'ben de, ben de istiyorum' nidaları eşliğinde taklit etmeyi denediğim; ama bir türlü olamadığım insanlar...

Mutlaka tanımış olmalısınız onları. Üzücü olabilecek herhangi bir olay hakkında hiçbir duygu parçası barındırmayan birilerine denk gelmişsinizdir.

Mesela kalplerine dayasanız kulağınızı, zavallı yüreciklerinin toz-pas içinde inlediğini duyabilirsiniz. Kullanılmamaktan, bir köşede eziklenmekten ve haklarını koruyacak bir sendikaları bile olmadığından unutulmuş, iteklenmiş, şikayetleri bile tozlu bir gıcırdamadan öteye geçemeyen his'siz organlar.

Bence biliminsanları herşeyi bırakıp bu insanların duygusuz yapılarını hangi mucizevi halta borçlu olduğunu araştırmalılar. Üzüntü hissetmeyen insanın ne kadar sağlıklı olabileceğini hayal edebiliyor musunuz sayın uzmanlar ve araştırmacılar?

Üzülmediğinizi düşünün! Hiçbir kayıp, hiçbir bitiş, hiçbir acıtıcı deneyim için! Düşünmeyi bile beceremediğiniz bu yeteneğe sahip olduğunuzu hayal etmeyi deneyin!

Siz düşüne dururken üzüntüden kaçınamayan herbirinize acil damar tıkanıkları dilerim...

Sinsırli Yors.

earinna.

0 yorum:

Yorum Gönder