2 Haziran 2011 Perşembe

İskoç Erkeklerinin Bizimle Derdi Ne?

Bugün oturdum uzun uzun düşündüm İskoç erkeklerinin biz dünya kadınlarına ettiği eziyeti! Hiç olmazsa bir tane kusurları olsun da, bu heriflere bu kadar tutulmayalım istedim. Aradım, taradım, eşindim bulamadım! Yakışıklılık almış yürümüş. Oyunculuk yeteneği İskoç çayırları üzerinden Hollywood tepelerine doğru pike yapmış Oscar kapısına dayanmış. Nefis İskoç aksanıyla ünlü piç havalarına girmeden yaptıkları esprili sohbetler interneti sarmış-bürümüş.

Reva mı bu bize İskoç yiğitleri? Sizler dünya üzerinde böyle başıboş dolaşırken, biz elimize kalan öküzcanlarla neyleyelim, nerelere vuralım o gariban kafalarımızı? Bir Ewan, bir James, bir Gerard mevcutken hali hazır, nasıl hayatımızı mantık çerçevesinde idame ettirelim?

Sevgili İskoç Beyleri! Ya hiç doğmayın mümkünse ya da külliyen bizim topraklara göçün! Bizim mıymıntılar da Rusya'ya gitsin Nataşa'ların hayatını karartsın! Budur benim çözümüm.

Sinsırli Yors İskoçcanlarım...

0 yorum:

Yorum Gönder