8 Haziran 2011 Çarşamba

El Faktörü

Bilen bilir, blogumda günümüz selebritileriyle ilintili pek bir fotoğraf yayınlamam. Kayıtlara giren birkaç isim de muhtemelen erkektir ve ben kendilerine sulanmaktayımdır. Hatta kendilerinden bir harem kurmayı planlamakta ve... Bir dakika, konu saptı; toparlayayım. Öncelikle şunu netleştirelim: Ne Bired Pit'i ne Ancelina Coli'yi beğenirim. Hayranlık duymadığım, varlıkları çoğunlukla gına getiren bir çifttir kendileri benim için. Fakat bu fotoğrafdaki detayı görünce blogumun birencelina bekaretini bozmak durumunda kaldım. Nedir o detay? Terbiyesiz Bired'in Ancelina'nın kalçasını bütün basın mensuplarının önünde avuçlama eylemidir elbette. Vay be diyebilir misiniz sayın seyirciler? Yuh be diyebilir misiniz sayın ahlak bekçileri?

Ben şahsen, "bir Keanu değil" diyorum...

0 yorum:

Yorum Gönder