16 Kasım 2010 Salı

Wrong

En büyük hayal kırıklıklarını hep oyuncaklar konusunda kapıldığım heveslerde yaşamışımdır. En küçük yaşlarımdan beri bu böyle. Rüyalarımda görürüm hala çocukken alamadığım bebekleri, bebek evlerini. Bugün de benzer bir rüyanın ardından moralimin bozulacağını bile bile ebay'e baktım. Bir kaç ilginç materyali izlemeye aldım. 70-80'lerden kalma bir grup Sindy bebek kıyafetinin şu anki açık arttırma durumunun 215 euro'ya dayandığını görünce (414 tl.cik ve henüz açık arttırma sonlanmamış vaziyette. Yani rakamın kargo bedeliyle birlikte nerelere dayanacağı astronomik seviyelerde tartışma gerektiriyor) bir kez daha hayal kırıklığına uğramak suretiyle ağzımın payını aldım. İşi ticarete vurmuş bir mal tarafından yüksek fiyata alınacak orijinal giysi koleksiyonunun bölünerek parçalar halinde satışa çıkarılacağını düşündükçe içime fenalıklar geldi. Daha bir üzüldüm. Sanırım İngiltere'de yaşayan birilerine yamanıp iyi de gelir getiren bir iş bulmadıkça benim bu 80'lerin oyuncakları projesinde tek bir minimal tıkırtı bile olmayacak...

Bugün aklımdan geçmeye başlayan bir başka düşünce, yıllardır gardropta biriktikçe biriken, alındıktan sonra hiç giyilmemiş ya da bir iki kez giyilip bir kenara bırakılmış ıvır zıvırı elden çıkarmaktı. Nasıl? Blogdan komik derecede ucuz fiyatlara satarak. Fakat mesele şuydu ki, burası USA değildi ve benim insanım da bu tür şeylere ilgi duymazdı. Ben de satmayı beceremez, üzerine bir de dolandırılırdım!

Yanlış ülke, yanlış kolleksiyon, yanlış fikirlerden ibaretti her şey....

0 yorum:

Yorum Gönder