21 Ekim 2010 Perşembe

Azıcık Deli


Sevgili blog, az önce haşır huşur patates cipsi tüketir, üzerime düşen kırıntıları toplayıp ağzımın içine tıkar ve bir patates cipsi şirketinin veliahtıyla evlenme hayalleri kurarken; tanrının biz kadın cinsini yaratırken mayamıza kafadan delilik kattığına kesinlikle kani oldum. Bu sarsıcı keşfin en önemli kanıtı pasaklı bir şekilde patates cipsi tüketirken konuyu evlilik kurumuna getirip dayandırmam değil, bunu yaparken kurduğum düşünsel silsilenin bana türümün topunun deli olduğuna dair delice bir sinyal göndermiş olmasıydı. Kendi deliliğimin ayırdına varınca doğal olarak bütün hemcinslerimin deliliğini de adeta iliklerimde hissettim.

Tanrı bizi yarı deli yaratmıştı; çünkü hangi elbisenin altına hangi renk çorap gider diye düşünürken aynı zamanda ayakkabı ve çanta renk kombinasyonunun elbise-çorap ikilisine muhalefet etmesi sorunsalını daha sorun meydana çıkmadan çözebilmek için yarı deli olmamız gerekliydi. Bence tanrıya göre bu işlem esnasında delirecek sağlıklı bir beyin büyük israf sayılabilirdi. Oysa ki zaten deli yaratılmış bir tür, böyle detaylı sorunların altından deliliğiyle kalkabilirdi. Ancak yarı deli bir tür başarabilirdi bunu evet!

2 yorum:

FKH dedi ki...

bu yazıyı büyük puntolar halinde bastırıp bilbordlara asmak için iznini istiyorum. vermezsen eğer kopi pest yaparım bilgin olsun..

şimdi detaylara inelim biraz. ben senin fikrine biraz katılmakla birlikte takılmamakta istiyorum. erkek milleti olarak karşı cinsin deli-depek olduğunu söylediğimizde nedense tepki görmekten korkarız. ama söyleriz de..

bu yüzden sizi bu cesaretinden dolayı kutlarım.

şukelalar sizin için olsun efendim!

earinna dedi ki...

"eğer hemcinsim başıma bir iş getirmeyecekse" bütün bilbordlar sizin efenim. alın yazıyı tepe tepe ve hatta tepeleme kullanın.

gelelim detaylara... apaçık şekilde yarı deli yaratılmış bir tür olarak boş durmadık tabi. İlk iş, erkek milletini de delirttik. Doğal olarak ne oldu? 1-1 eşitlendik. Ama en deli kim yarışması yapılsa, sizin türe kaptırmayız madalyayı. Deliliğin ganisi bizde.

bu yüzdeeen, izninle ben şükelalar yerine bir miktar akıl fikir alayım. çok lazım bana bunca lakırdımdan da anlaşılacağı üzere...

Yorum Gönder