25 Ocak 2011 Salı

Fireworks



- Berkutcan Bey, earinna'nın son günlerdeki hayat performansı hakkında ne düşünüyorsunuz?


- Olmamış diyorum Sayın Fettah Bey! Ol-ma-mııış!!! O enerjisizlikten bönleşmiş ifade, o süklüm püklüm duruş, o kafası bir karış havada haller! Bu transfer asrın rezaletidir Fettahcığım. Bu kazulet kadın yerine hayatın yeşil sahalarında daha iyi depar atacak bir sporcu getirilmelidir. Sümüklüböcekle çiftleşmiş kaplumbağadan doğma bir kırma transfer etseydik daha iyi sonuç alırdı takım. O derece!


- O halde hemen mikrofonu Kazmagül Hanım'a çevirmek isterim. Nedir sizce earinna'nın son günlerdeki giyim performansı?


- Fettah, şekerim, hani fevkaladenin fevkinde der ya Mülent Narsoy? Ben diyorum rezaletin fevkalade fevk-i ötesinde. Gri boğazlı penye üzerine kahverengi triko geçirmeler, belinden düşen kot pantolonlar üzerine uyduruk hırkalar geçirmeler. Yetişin komşular, feşın kraym var ayol diye bağırasım, ter ter tepinesim geliyor! Biri bu kadının varoluşunu durdursun!


- Evet sayın seyirciler! En değerli iki yorumcumuzun earinna'nın son günlerdeki durumu üzerine yaptıkları değerli yorumlara bir iki söz de ben eklemek isterim. Çaptan düşmüş, ölü balıktan hallice görüntüsüyle kamunun estetik zevklerini zedelemiş ve dahi halkımızın moral değerlerini düşürmüş bu hanımkızımızın tepesinde veyahut münasip bir yerlerinde havai fişek patlatmak suretiyle ihtiyacı olan renk ve enerjiyi kendisine geri kazandırmak hükümetimiz için bir boyun borcu haline gelmiştir. İlgili makamları duyarlılığa çağırıyorum.

0 yorum:

Yorum Gönder